جواب سوالات باشگاه آگاه

جواب سوالات باشگاه آگاه

ما در مجموعه باشگاه20 از ابتدای تاسیس سامانه تا به امروز سعی کردیم تمامی خدمات باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه را به کاربران ارائه دهیم. یکی از خدمات کارگزاری طرح پرسش های بورسی و دادن امتیاز به مشتریانی هست که اقدام به ارائه جواب سوالات باشگاه آگاه می کنند.

برای دریافت دسترسی به پرسش ها ابتدا شما باید وارد سایت باشگاه آگاه به نشانی bashgah.com شوید سپس به کمک نام کاربری و رمز عبور سامانه آسا تریدر اقدام به ورود به حساب باشگاه آگاه خودتان کنید، سپس برای ورود به قسمت سوالات از منوی اصلی بخش مسابقه وارد قسمت پرسش ها شوید و اقدام به پاسخ هر یک از پرسش ها کنید.

پاسخ سوالات باشگاه آگاه

ما در مجموعه باشگاه20 برای راحتی همچنین برای افزایش اطلاعات بورسی کاربران اقدام به ارائه پاسخ صحیح سوالات باشگاه کارگزاری آگاه کرده ایم برای دریافت پاسخ صحیح پرسش ها کارگزاری آگاه می توانید وارد کانال تلگرامی و یا کانال ایتا سامانه شوید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخ را به دست آورید و امتیاز مربوط به سوال را کسب کنید.

آی دی کانال تلگرام: bashgah20@

آی دی دی کانال ایتا: bashgah20@

مزیت امتیاز کارگزاری آگاه

با دریافت امتیاز کارگزاری آگاه می توانید سطح باشگاه آگاه خودتان را افزایش دهید و با افزایش سطح باشگاه آگاه از تخفیفات متنوع کارگزاری آگاه مثل تخفیف در کارمزد معاملات، دریافت اعتبار بورسی، دریافت وام کارگزاری و … بهره مند شوید.

فروردین - ۱۴۰۲