جایزه خوش حسابی اعتبار آگاه

جایزه خوش حسابی اعتبار آگاه

بسته اعتباری در بورس چیست؟

اعتبار یکی از خدماتی است که کارگزاری ها به مشتریان خود اختصاص می‌دهند. اعتبار همان پول یا سرمایه ای است که کارگزاری طبق دستورالعمل سازمان بورس در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد. مشتریان توسط سرمایه ای که کارگزاری در اختیار آنها قرار داده در یک بازه زمانی خاص، علاوه بر سرمایه خود از این اعتبار برای خرید و فروش سهام استفاده می‌کنند. اعتباری که کارگزاری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تنها برای خرید اوراق بهادار، سهام و فعالیت در بازار سرمایه مورد استفاده قرار می‎گیرد. همچنین کارگزاری آگاه به افرادی که اعتبار خود را به موقع تسویه کنند جایزه خوش حسابی اعتبار می دهد.

مزایای دریافت اعتبار از کارگزاری

دریافت اعتبار از کارگزاری باعث می‌شود تا مشتری قدرت خرید بالاتری داشته باشد و با سرمایه کم سود زیادی را نصیب خود کند. اگر معامله گر با تحلیل بازار آشنایی داشته باشد و هوشمندانه عمل کند میزان اعتباری که از کارگزاری دریافت می‌کند بر بازدهی سرمایه تاثیر بیشتری دارد. همچنین دریافت اعتبار از کارگزاری باعث ایجاد تنوع در سبد سهام می‌شود.

جایزه خوش‌حسابی اعتبار آگاه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

نحوه محاسبه جایزه خوش حسابی اعتبار آگاه متفاوت بوده و پس از محاسبه به‌عنوان جایزه خوش‌حسابی در حساب کاربری باشگاه شما منظور خواهد شد.
جهت آشنایی با نحوه‌ محاسبه‌ی جایزه خوش‌حسابی اعتبار و وام قرض‌الحسنه به تصویر زیر توجه نمایید.

توجه 1: وجه اعتبار استفاده‌نشده که هر شنبه به حساب باشگاه واریز می‌شود، در محاسبه جایزه خوش‌حسابی لحاظ نمی‌گردد.
توجه 2: جایزه خوش‌حسابی حداکثر تا 24ساعت پس از تسویه اعتبار واریز می‌شود.

منبع: باشگاه آگاه

فروردین - ۱۴۰۲