خرید و فروش بسته و اعتبار باشگاه آگاه 100% تضمین شده

خرید و فروش بسته و اعتبار باشگاه آگاه 100% تضمین شده

سامانه مطمئن باشگاه20 از سال 1398 کار خود را آغاز کرده است و بستری آماده شده است تا خریدار و فروشنده بسته اعتباری و امتیاز کارگزاری آگاه در بستری مطمئن اقدام به خرید و فروش بسته و اعتبار باشگاه آگاه 100% تضمین شده بپردازند.

خرید و فروش بسته و اعتبار باشگاه آگاه 100% تضمین شده

در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل نحوه خرید و فروش اعتبار و امتیاز و ژنولوژی باشگاه آگاه در بستر سایت جامع و مطمئن باشگاه20 را توضیح دهیم.

فروش بسته اعتباری کارگزاری آگاه

کاربران پس از عضویت در سامانه باشگاه20 می توانند از صفحه حساب کاربری اقدام به فروش بسته اعتباری یا امتیاز خود کنند. در تصویر زیر مراحل فروش بسته اعتباری و امتیاز و ژنولوژی باشگاه آگاه در بستر باشگاه20 گفته شده است.

خرید و فروش بسته و اعتبار باشگاه آگاه  تضمین شده

خرید بسته اعتباری کارگزاری آگاه

برای خرید اعتبار و امتیاز باشگاه کارگزاری آگاه بعد از عضویت در سامانه باشگاه20 از صفحه فروشگاه اعتبارت یا فروشگاه امتیازات یکی از درخواست ها را انتخاب کنید و بعد وارد کردن مشخصات خریدار و تاریخ اعمال درخواست اقدام به خرید درخواست کنید. در تصویر زیر نحوه خرید اعتبار، امتیاز و ژنولوژی باشگاه آگاه گته شده است.

خرید اعتبار امتیاز باشگاه آگاه

چرا از باشگاه20 خرید و فروش بسته و اعتبار باشگاه آگاه تضمین شده را استفاده کنیم؟

معمولا قبل از استفاده از هر پلتفرم و سامانه ای این سوال پیش میاد که چه لزومی داره من از این سامانه استفاده کنم و چه مزیت ها وبرتری هایی این سامانه داره؟ در این مقاله به پاسح سوال چرا باشگاه 20 پاسخ می دهیم.

شعار ما در باشگاه 20 “فرصت دومی برای اولین برداشت خوب وجود ندارد.” پس ما سعی میکنیم بهترین باشیم و بهترین بمونیم.

در مقاله چرا از باشگاه 20 استفاده کنم؟ تعدای از ویژگی های سایت باشگاه 20 را مطرح کردیم می توانید با مراجعه به این صفحه این دلایل را مشاهده کنید.

اردیبهشت - ۱۴۰۲